25/11/10

Mundua ikusi nahi dut...

Cuando todo lo que sientes se puede expresar en un par de frases... en una canción...



Mundua ikusi nahi dut, baina zure ohetik
mundua ikusi nahi dut...
Ahazten ez duzun kantu, zure ezpainetan
kantua izan nahi dut...

Ta non ezkutatzen zinen orain arte,
urte luzeegi hauetan agertu gabe?
Helduidazu eskutik estu arren,
ilun dago ta ez dakit bueltatzen.


Itsaso izan nahi dut, zure ekaitzetan
itsaso izan nahi dut...
Etxerako bidea, soilik zure oinetan
bidea izan nahi dut...

Ta non ezkutatzen zinen orain arte,
urte luzeegi hauetan agertu gabe?
Helduidazu eskutik estu arren,
ilun dago ta ez dakit bueltatzen.

Mundua ikusi nahi dut,baina zure ohetik!
Mundua ikusi nahi dut, zure hitzen talaiatik!
Ahazten ez duzun kantu, zure ezpainetan
kantua izan nahi dut...

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...